Retour - Xone

Retour

Ik wil een product retourneren

Wanneer je een product wilt retourneren zal een klantenservice medewerker je retouropdracht aanmaken. We verzoeken je om in dat geval een e-mail te sturen naar info@xone.nl met daarin het bestelnummer, de naam van het product dat je retour wilt sturen, de conditie van het product en de reden van retour. Wanneer deze gegevens zijn ingediend ontvang je een e-mail met hierin de instructies en je retournummer voor het retour zenden van de producten.

Voorwaarden retourneren
Artikelen kunnen retour worden gestuurd wanneer:
Het binnen 30 dagen na ontvangst wordt geretourneerd.
Het artikel (in geval van voeding supplementen) verzegeld en gesloten is. Dit in verband met gezondheidsbescherming en/of hygiëne na het verbreken van de verzegeling na levering.
Het artikel (in geval van kleding) niet gedragen en/of gewassen is. (passen mag uiteraard wel).
Het artikel (in geval van kleding) in originele staat is en voorzien is van de originele verpakking en kaartjes.
Het artikel (in geval van elektronica) binnen de garantietermijn valt.
Indien een volledige bestelling geretourneerd wordt dienen ook de goodies geretourneerd te worden. Wanneer deze niet geretourneerd worden kunnen deze in rekening worden gebracht.
Ondergoed en sokken kunnen in verband met hygiëne niet geretourneerd worden.
Goodies kunnen niet worden geruild of worden ingewisseld voor geld of shop tegoed.
Garantietermijn
Op elektronica en fitness attributen geld een wettelijke garantietermijn van 6 maanden.

Ruilen
Producten kunnen niet worden geruild.

Hoe gaat retourneren in zijn werk?
Volg de stappen bovenaan deze pagina of neem contact op met de klantenservice van Xone®. Dit kan telefonisch via 0492-554731 of stuur een e-mail naar info@xone.nl
Zorg dat je het bestelnummer bij de hand hebt zodat we je gericht kunnen helpen
Je ontvangt per mail een retourlabel, deze print je uit en plak je op de doos. (heb je geen printer neem je de gegevens van het label over)
Verpak de bestelling weer in een doos, zodat deze ook weet netjes bij ons aankomt. Wanneer je een doos hergebruikt verzoeken we je vriendelijk eventueel reeds bestaande adresstickers of andere barcodes te verwijderen of duidelijk door te strepen.
Lever het pakket in bij een PostNL punt.
Je ontvangt een verzendbevestiging, bewaar deze goed, dit is het bewijs dat je een pakket retour hebt gestuurd.
Verwerking van retouren
Wanneer de bestelling bij ons retour is ontvangen zullen wij deze beoordelen. Als de bestelling in goede orde ontvangen is ontvang je een e-mail ter bevestiging en zullen wij het bedrag binnen 5 werkdagen terugstorten op de rekening waarmee de bestelling betaald is. Ontvang je liever een coupon voor je volgende bestelling, geef dit dan duidelijk aan op het moment dat je de retour aanmeld.

Kosten van retourneren
Er wordt een bedrag van €3,50 berekend als bijdrage in de verzendkosten voor het retourneren. Dit wordt in mindering gebracht op je aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten.

Voor onderstaande uitzonderingen worden geen retourkosten in rekening gebracht:

Je hebt een ander product ontvangen dan dat je besteld hebt
Het product dat je besteld hebt is kapot ontvangen
De houdbaarheidsdatum van het product is verstreken op het moment van ontvangst

Pakket weigeren
Indien een pakket geweigerd wordt, of bij een Pakjegemak punt niet wordt opgehaald, wordt het volledige aankoopbedrag teruggestort min 4 euro retourkosten.

✓ Gratis verzending vanaf 40 euro ✓ Voor 22:00 besteld, morgen in huis
Shopping Cart
Scroll naar top